Kakak Emma Maembong Kini Hangat Bercinta Dengan Boy Iman ?? (5 Foto Hangat)



>RASANYA sudah lama tidak mendengar khabar berita mengenai pelakon Boy Iman selepas menerima anugerah yang membawa gelaran Datuk kepadanya.

#Tup-tup muncul berita bahawa Boy Iman atau nama sebenarnya Nurul Iman dikatakan sedang hangat bercinta dengan kakak kepada aktres Emma Maembong.





Seperti semua maklum, adik-beradik Emma Maembong memang cantik-cantik dan comel-comel belaka.

#Menerusi laman Instagram Boy Iman dan  Effa Maembong, masing-masing dilihat sering meluangkan masa bersama dan senang untuk mendedahkan hubungan yang terjalin.

Boy Iman yang sudah pun berumah tangga, pernah mendedahkan bahawa isterinya telah menfailkan penceraian di mahkamah dan mereka sudah tidak lagi tinggal sebumbung.

Menurut Boy Iman, punca rumah tangganya goyah disebabkan perniagaan yang diuruskan olehnya mengalami kerugian tahun lalu <

Bagaimanapun sejauh mana cinta yang sedang terjalin dengan Effa Maembong ini akan pergi, dan apakah rumah tangga Boy Iman dapat diselamatkan… tidaklah dapat kami pastikan.

– MYNEWSHUB.CC
Share on Google Plus

About Unknown

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments :

Post a Comment